تابلو ال ای دی یک نمایشگر دیجیتال است که المان های آن لامپ های LED هستند. این تابلو جایگزین بسیار مناسبی برای انواع تابلوهای قدیمی مثل فلکسی، بنر، نئون و غیره می باشد. تابلوهای LED به دو دسته کلی تابلوهای ال ای دی روان و ثابت تقسیم می شوند.
تابلوهای LED ثابت توانایی حرکت دادن به متن و جملات را ندارند همانند نئون و تمامی تابلوهای تبلیغاتی ثابت، ولی تابلوهای ال ای دی روان، متحرک هستند یعنی متن ها و جملات در این تابلوها حرکت می کنند، همانند انواع افکت ها و جلوه های متنی و انیمیشنی که برای جذابیت بیشتر و جلب توجه استفاده می شوند.
از مزایای تابلوهای ال ای دی می توان به مصرف برق بسیار پایین و کم خطر بودن، شکنندگی کمتر و طول عمر بیشتر، ضد آب بودن و نور سالم تر اشاره کرد.
تابلوهای ال ای دی روان تک رنگ، متن ها و انیمیشن های خود را بصورت تک رنگ و تنها با یک رنگ نمایش می دهند. مثلا تابلوی تک رنگ سبز تمامی جملات خود را تنها با رنگ سبز نمایش می دهد.
این تابلوها سه رنگ، هفت رنگ و یا به طور کلی چند رنگ هستند، در این تابلوها متن ها با چند رنگ نمایش داده می شوند. بطور مثال : نوع سه رنگ با رنگ های قرمز، آبی و بنفش است که می تواند جمله ای را با سه رنگ نمایش دهد. مثلا عبارت “گروه تبلیغاتی ایده ”را به صورت زیر نمایش می دهد.
گروه: قرمز
تبلیغاتی: سبز
ایده : بنفش
تابلوهای ال ای دی چند رنگ نسبت به نوع تک رنگ گرانتر هستند.
اینکه تنها از یک تابلوی نورانی یا تابلویی که چراغهایش به طور مداوم روشن و خاموش میشود، استفاده کنید، راه درستی نیست. شاید در ردیفی که مغازه شما قرار دارد، هزاران کسب و کار دیگر نیز از این روش استفاده میکنند. به همین دلیل، این درخشش دیگر هیچ جذابیتی برای مخاطب شما ندارد. در واقع، شما با کمک این تابلو و حرفه تابلوسازی خود، شرکت، حرفه، محصول و خدماتتان را در یک قاب کوچک در اختیار مخاطب قرار میدهید. به همین دلیل، لازم است تا از عوامل مختلف دیگری در جای مناسب خود استفاده کنید.
رنگ، نور، درخشش یا هر عامل دیگر زمانی باعث پیشرفت شما میشوند که یک عامل مهم در نظر گرفته شده باشد و آن، تناسب تابلو با کسب و کار شما است. این سازگاری تابلو و شغل شما است که بیش از رنگ میتواند جاذب مشتری باشد.
اگر شما یک شرکت تخصصی حرفهای دارید، دیگر نمیتوانید تابلویی را که یک رستوران استفاده میکند، برای خود برگزینید. شاید آن تابلو مشتریان گرسنه را به سمت خود جلب کند؛ اما برعکس، دافع مشتریان شما باشد.
این تابلوها را بارها دیدهاید. تابلوهای الایدی صفحه نمایشهایی هستند که برای جایگزینی با تابلوهای فلورسنت وارد بازار شدند و بیشتر از آن جلب توجه کردند. استفاده از خلاقیت در نمایش جملات و ترکیب آن با نور و رنگهای مختلف از مواردی هستند که توانستهاند توجه بسیاری از فروشگاهها، مغازههای بزرگ و کوچک و حتی شرکتها را به خود جلب کنند.
برخی از نمونههای استفاده شده در تابلوسازی ال ای دی جملات ثابتی هستند که تمرکز خود را بر یک وجه کسب و کار میگذارند و برخی دیگر گزینههای روانی هستند که بیشتر برای معرفی برند مورد استفاده قرار میگیرند. بسته به کسب و کار خود میتوانید این تابلو را برگزینید و با کمک خلاقیتی که دارید، مشتریان را به سمت خود فرا بخوانید.
آدرس دفتر : مشهد- بین دستغیب ۱۰ و سه راه فلسطین – گروه تبلیغاتی ایده
آدرس کارگاه : مشهد انتهای دلاوران – غزال ۱۲
تلفن همراه : ۹۱۵ ۵ ۲۰۶ ۰۹۱۵
© کلیه حقوق سایت متعلق به گروه تبلیغاتی ایده می باشد.
طراحی سایت و سئو کیان تک
کارشناس فروش و مشاوره
کارشناس فروش و مشاوره
کارشناس فروش و مشاوره